آرتین منآرتین من، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

آرتین... مرد کوچک خانه ما...

يه روز خوب با يه عالمه عكس داغ داغ

1392/10/9 23:46
نویسنده : مامان آرتین
277 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من خونه بودم.تو هم كه ديشب ساعت 1 خوابيده بودي اميدوار بودم صبح زود بيدار نشي . ولي زهي خيال باطل .... ساعت 8 ونيم بيدار شدي و كمي بازي كردي و بعد از تختت گذاشتم پايين.يكم بازي كردي و بعد اومدي سراغ من .چند تا بوس آبدار از گونه ام كردي و من هم قربان صدقه ات رفتم ...... و خلاصه به هدفت رسيدي.بعد بيدار شديم صبحونه خورديم .بازي كرديم . ميوه خورديم.عكس انداختيم. نزديك ظهر بود كه كنترل تلوزيون گم شد.كلي  دنبالش گشتم.... لباسشويي ، سطل آشغال و هر جا به فكرم ميرسيد گشتم ...و آخر سر ديدم گذاشتيش تو تختت روي بالشت كه لالا كنه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان لي لي
10 دی 92 1:39
الاهي من فداي داماد گلم بشم من مثل سناتور ها رو مبل اش نشسته
مامان لي لي
10 دی 92 1:49
الاهي من فدات شم كه به عروسكتم اجازه دادي بشينه رو مبلت داماد ناز نازي منننننننن
مامان لي لي
10 دی 92 1:50
باهوشِ من ...... الاهي قربونت برم با اون طرز بازي كردنت با حلقه ي هوش نفسِ منننننننننننن
نگین
10 دی 92 10:28
آخی پسر بامزه .ماجرای کنترل جالب بود.چه تفکری دارن بچه ها. مامان ارتین پسرتون روز به روز خوشگلتر میشه .خیلی نازه. بوس به لپای نازش
نسترن
10 دی 92 19:44
چه پسری شده
مامان آرسین
11 دی 92 20:32
سلام چه پسر خوشگلی، خدا نگهش داره، فقط نگفته بچه کجاست.
مامان لي لي
12 دی 92 0:38
شادیهایم هدیه به تو..........،کم بودنش را برمن خرده نگیر......اين تمام سهم من از دنياست..........
مائده
13 دی 92 15:24
_____*######## ____*##########* __*############## __################ ____________*##* _##################_________*#####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_###############* ____#################################* ______############################### _______############################# ________################# ######### __________####################### ___________*#################### ____________*################## _____________*############### _______________############# ________________########## ________________######## _________________###### __________________#### __________________### ___________________# #####__#_____#____###_________ #_____ _____#__#_____#___#____#________#_____ _____#__#_____#__#______#_______#_____ #####__#_____#__#______#_______#_____ _____#___#___#___#______#_______#_____ _____#____#_#_____#____#________#_____ #####_____#_______###_____#####____
سهیلا
17 دی 92 19:29
ماشاا... چه پسر نازی خدا حفظش کنه خوش به حالتون بزرگ شده کی ایلیا من هم بزرگ شه سخته بچه داری