آرتین منآرتین من، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

آرتین... مرد کوچک خانه ما...

آرتين 18 ماهه - واكسن 18 ماهگي

1392/11/7 13:58
نویسنده : مامان آرتین
503 بازدید
اشتراک گذاری

امروز آرتين من 18 ماهه شد.وقت واكسنش بود.حدود ساعت نه ونيم ماماني اومد خونه مون و به آرتين قطره داديم و رفتيم بهداشت . اونجا آرتين رو وزن كردن كه 14 كيلو شد.بعد از هر دو پاش واكسن زدن و برگشتيم خونه.كمي باهم توپ بازي كرديم و آرتين طبق معمول پياده روي مي كرد و يه جا بند نميشد.تا اينكه نزديك ظهر پاش درد گرفت و ديگه نتونست راه بره و زمينگير شد. الان هم خوابيده و من دايم تبش روكنترل مي كنم.

.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

roshanak
8 بهمن 92 20:53
artiniiiii zoodiii khub mishi dobare bodo bodo mikoni bozorg shodan in chizaram dare dg
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
11 بهمن 92 15:20
اصف نیستم تورت کنم،شکیب نیستم پولت کنم،گلپری نیستم امار بدم،زیور نیستم دقت بدم،نادر نیستم خفتت کنم،کیا نیستم ترکت کنم،بیتا نیستم جاتو بگیرم،من فریدم دوستت دارم...
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
11 بهمن 92 16:45
18 ماهگي گل پسر مبارك الاهي فداش شم از تو نگاهش درد پيداست
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
11 بهمن 92 16:47
واي نسرين جون اوايي هم اخر بهمن واكسن 18 ماهگيشه