آرتین منآرتین من، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

آرتین... مرد کوچک خانه ما...

بدون عنوان

1392/11/14 0:33
نویسنده : مامان آرتین
189 بازدید
اشتراک گذاری

چند كار بامزه :

1- يكي از كارهاي بامزه آرتين اينه كه نيم خيز ميشه و ميگه (( قْق))--- عكس اول

2 - ديروز صبح كه دوتايي خونه بوديم توي شبكه ورزش آقايي ورزش مي كرد و بلندميگفت : يك......دو........

بعد آرتين يهو با خوشحالي گفت : قْق...... بپ (bop) يعني توپ.يعني فكر مي كرد آقاهه ميگه قق....بپ

3- امروز من داشتم تلوزيون ميديدم.آرتين هم رفت سر ميزآرايش من يكي از رژ هام كه تموم شده بود رو برداشت.گفتم اشكالي نداره بذار بازي كنه.اومد نشست كنارم و مشغول بازي شد.يه لحظه برگشتم ديدم انگشتش رو كرده توش و موادشو در آورده و ماليده تو سوراخ بينيش و چشماش و سر و صورتش.نمي دونستم بخندم يا گريه كنم.به سختي پاك شد

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الهام مامان سلنا
12 بهمن 92 0:05
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگ ما سر زدین پسر شما هم خیلی بانمکه خدا حفظش کنه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
12 بهمن 92 2:36
واي خواهر خوب طاقت أوردي ها رژلب و اونجوري كرده بود من بودم حتماً جيغ ميكشيدم سرش
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
12 بهمن 92 2:37
منتظر عكس هستم هااااااا..... حسابي ببوسش از طرف من
نگین
15 بهمن 92 14:06
جالب بود نمیدونم چی بگم شیطون بلا فقط حندیدم ارتین جون
مائده
18 بهمن 92 13:01
الهام مامان سلنا
25 بهمن 92 13:52
سلام دوست خوبم ولنتاینتون مبارک باشه انشاالله همیشه در کنار هم شاد و خوشبخت باشین من با اجازه لینکتون میکنم
مامان آدرین
27 بهمن 92 15:17
الهی خیلی نازه عسلم