آرتین منآرتین من، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

آرتین... مرد کوچک خانه ما...

يادته پسرم؟

1393/2/22 3:07
نویسنده : مامان آرتین
165 بازدید
اشتراک گذاری

 آهاي تموم زندگيم ، بي تو تمومه زندگيم

مي دوني ياد چي افتادم كوچولوي من؟؟؟؟؟؟؟ ياد اون موقع كه خيلي كوچيك بودي و موقع خواب اصلا تكون نمي خوردي و خودم به پهلو ميخوابوندمت. ولي الان..... اونقدر توي تخت حركت ميكني و خودت رو به ديواره هاش مي كوبي كه صبح بيدار ميشم ميبينم دست و پات يا كله ات لاي نرده هاي تخت گير كرده.البته كلي بالش دورت چيدم .ولي همه شونو مي ريزي به هم

پسندها (3)

نظرات (2)

مــن و آوايي قــلــمــبــه
31 اردیبهشت 93 14:27
خدا حفظش كنه برات نسرين جون
مامان جون
20 مرداد 93 7:27
سلام عزیزم ماشالاچه پسرخوشگل وبانمکی داری وبلاگتم خیلی قشنگه اوسه من هم دعاکنم صاحب فرزندبشم خیلی دلم گرفته پسرتو دیدم دلم ضعف رفت برام دعاکن[