آرتین منآرتین من، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

آرتین... مرد کوچک خانه ما...

این روزها

1393/8/5 0:21
نویسنده : مامان آرتین
171 بازدید
اشتراک گذاری

*دیشب شعر ( یه توپ دارم قلقلیه ) رو برات خوندم و بهت توضیح دادم که معنیش به ترکی چی میشه.بعد.....

 من : آرتییییین ... یه توپ دارم ؟؟؟؟؟؟ ( منتظر بودم بگی قلقلیه )

 آرتین : عِچَ  ( یعنی بزرگ )

اونقدر خندیدیم و من خوردمت...

*تازگیها علاقمند شدی به انداختن سنگ توی آب.جمعه صبح می بریمت بیرون و آب پیدا میکنیم و تو توش سنگ میندازی و کلی کیف میکنی.تازه مامانی توی لگن برات آب میذاره و توش سنگ میندازی.سنگها رو هم همراه مامانی رفتین جمع کردین.

5*شنبه صبح ها اگه هوا خوب باشه دوتای (آنا بالا ) میریم بیرون ( به قول تو بازار).هفته قبل دتاشتیم با کالسکه توی پیاده رو میرفتیم که از روبرو یه ( مالا ) اومد. وقتی داشت از کنارمون رد میشد تو عباش رو گرفتی و داد زدی : مااامااا .... مانّا.... بیچاره مالا به روی خودش نیاورد ولی زن و بچه اش خندیدند.

جمعه هفته قبل ( پل خاتون ).مراسم سنگ اندازون توی آب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامی آتریسا جون
5 آبان 93 16:54
فدای شیرین زبونی های تو بشم آرتین جوووووووون