آرتین منآرتین من، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

آرتین... مرد کوچک خانه ما...

نظرات (4)

دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 12:29
آموخته ام که خدا عشق است و عشق تنها خداست آموخته ام که وقتی ناامید می شوم خدا با تمام عظمتش عاشقانه انتظار می کشددوباره به رحمت او امیدوار شوم آموخته ام اگر تا کنون به آنچه خواسته ام نرسیدم خدا برایم بهترش را در نظر گرفته است آموخته ام که زندگی دشوار است اما من از او سخت ترم.......
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 12:56
سلام خواهر دلتنگتون بودم... أرتين جون خوبه؟؟؟ من خوبم خداروشكر اما اوايي هنوز بعد از دو بار دكتر رفتن حال نداره كلي هم به بچم دارو داد اما هنوز تب داره..... مرسي كه به فكرموني خواهر جوني
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
5 بهمن 92 22:16
دلم برای نگاه هایی که میدیدند تنگ شده است..... دلم برای برای گوش هایی که میشنیدند.......،برای لبهایی که میخندیدند تنگ شده است، دلم برای سرود سارها،........برای کلاغ ها تنگ شده است، برای ارزن های کپه شده روی سنگفرش که غذای یاکریم ها میشد، برای خرده های نان پشت پنجره،که گنجشکها را میهمان میکرد، دلم برای خودم تنگ شده است....
خاله منیر
7 بهمن 92 20:09
آرتین جان یک و نیم سالگیت مباااااااارک. بوس بوس