آرتین منآرتین من، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

آرتین... مرد کوچک خانه ما...

اندر حكايت اين چند روز

1392/10/19 2:24
نویسنده : مامان آرتین
214 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزه كه آرتين نذاشته به وبلاگش سر بزنم.نمي دونم چرا اينجوري شده.خيلي شلوغ  شده.اصلا حرف گوش نميكنه.به همه چي دست مي زنه.بعضي وقتها ديگه اعصاب برام نميذاره.ديگه حركاتش شيرين نيست.يه جوري بزرگونه شده.وقتي هم كار بد ميكنه و من عصباني ميشم زود مياد چند تا منو ميبوسه و رشوه ميده و آشتي ميكنيم.از سرو كولم بالا ميره.مثل چسب چسبيده به من.كاش اين مرحله زود تموم بشه...عكسهاي پايين نشون ميدن ميزان شلوغي آرتين رو  .... اما اتفاقات اين چند روز...

1- آرتين شروع كرده به تقليد گفته هاي ما. كك( كيك ) - تپ (توپ ) - صداي خروپف - اينها رو باصداي بلند تكرار ميكنه و همزمان دو انگشت شستش رو ميبره بالا

2- در تاريخ 12 دي ني ني الناز ذنيا اومد. اسمش علي هست. وقتي رفتيم ديدنش آرتين شلوغي كرد .تلوزيون و ضبط رو روشن كرد.حتي با پرتقال يكي از مهمونها رو زد كه كلي آبروم رفت.

3-در تاريخ16 دي رفتيم تبريز و دندونهاي آرتين رو به دكتر نشون داديم.

 

 مراحل نماز خواندن آرتين

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نگین
19 دی 92 8:32
آخی الهی چقد ناز شدی پسمل.اصلا بهت نمیاد که شلوغ باشی تا بحال همه عکس هات اروم نشستی.مامانش من باور ندارم این ارتین چن هفته پیش باشه!!!!!! ارتین جون نمازت هم قبول باشه ما رو هم دعا کن قربونت.دندونات هم مبارک.خوشگلن و نازن مثل خودت.بوس
نسترن
19 دی 92 9:00
اره .....شیطنت از قیافش میباره... ولی عکس اولش خیلی قشنگه..گ
مائده
19 دی 92 15:25
ای جانم چه بامزه نماز میخونه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
22 دی 92 3:58
درانتهای شب نگرانیهایت رابه خدا بسپار و آسوده بخواب که او بیدار است...
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
22 دی 92 3:59
اي جان بخوررررررررمت عشقمممممم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 دی 92 1:15
اي سرنوشت اسباب بازیهایت بی جان نیستند آدمند می شکنند آرامتر..... دوسسسسسسسسسسستون دارم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 دی 92 1:58
خواهر دلم برات تنگ شده بود.... دامادم خوبه،؟؟؟؟ ببوسش
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
23 دی 92 2:02
خواهر با مدرسه چه ميكني؟؟؟ خسته نباشي .... خيلي دوستتون دارم....
مامان سهیلا
24 دی 92 15:02
آره مامان آرتین بزرگتر که میشن شیطنتشون هم بیشتر میشه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 0:46
سلام خواهر خوبي؟؟؟ آرتين جونم خوبه؟؟؟ ببوسش