آرتین منآرتین من، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

آرتین... مرد کوچک خانه ما...

نظرات (7)

khale nayer
17 بهمن 92 12:12
merc artin joon dastet dard nakone.boos.
مائده
18 بهمن 92 13:00
مبارک باشه تولدت نیره جون انشالله123سالشی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 5:37
کسانى را مى شناسم که با صداى بلند دعا مى خوانند ولی دستشان به ستاره اى نميرسد، اما کسانى هستند که بى دعا به خدا دست ميدهند... دست دادن باخدا را برایت آرزو میکنم.
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
21 بهمن 92 5:39
تولد خاله نير جون مبارك
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 بهمن 92 0:37
خيلي دوسسسسسسستون دارم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
24 بهمن 92 0:38
أرتين جونم خوبه؟؟؟؟؟ خودت خوبي خواهرم؟؟؟؟؟ دوستتون دارم مواظب خودتون باشين
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
25 بهمن 92 19:41
كوچه اى رابودنامش معرفت،
مردمانش بامرام ازهر جهت،
سيل آمد کوچه را ويرانه کرد،
مردمش راباجهان بيگانه کرد،
هرچه درآنکوى بودازمعرفت، شست وباخودبردسيل بىصفت، ازتمام کوچه تنهايک نفرخانه اش ماندوخودش جست از خطر، رسم وراه نيك هرجابود وهست، ازنهاد مردم آن كوچه است، چونكه درانديشه ام اينگونه اي، حتم دارم بچه ى آن كوچه اي!