آرتین منآرتین من، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

آرتین... مرد کوچک خانه ما...

من دختر بهارم

1393/2/5 12:35
نویسنده : مامان آرتین
1,397 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز جمعه 29 فروردين تولد من بود.من اين روز رو اول به خودم تبريك ميگم و اميدوارم ساليان سال سايه ام بالاي سر آرتين باشه!!!!لبخندزبان و بعد به مامانم تبريك ميگم كه توي اين روز صاحب دختر ماهي مثل من شدهچشمکامسال دومين ساليه كه آرتين كوچولو هم توي اين روز كنارمه.خاله نير هم از تبريز اومده بود. شام ماماني اينا مهمون ما بودن و بعد شام هم كيك و .....دوروز ديگه روز مادره . امشب روز مادر رو هم جشن گرفتيم .ماماني اينها برام كادو خريده بودن و ما هم به مناسبت روز مادر به ماماني كادو داديم.باباي آرتين هم كادور روز تولدم و روز مادر رو با هم داد.و كلي بادكنك باد كرده و چسبونده بود به ديوار البته با همراهي آرتين 

پسندها (1)

نظرات (5)

آوايي ( لي لي )
29 فروردین 93 20:05
عزيزم تولدت مبارك ...
آوايي ( لي لي )
29 فروردین 93 20:14
اره خواهر بردار متن و عزيزممم
آوايي ( لي لي )
30 فروردین 93 0:01
کسانی که تو پيوندهاي من هستن همه چیزشون خاصه: لبخندهاشون, گریه هاشون , تیپشون , رفتارشون, اخلاقشون, احساساتشون, دوست داشتنشون, اینا مخاطب نبودن که خاص باشن خاص بودن ک مخاطب شدن..."تقدیم به تو دوست خوبم"
الهام مامان سلنا
31 فروردین 93 15:05
خوشبختی یعنی خداوند انقدر عزیزت کند که وجودت آرامبخش دیگران باشد و تو انقدر خوشبختی که خداوند تو را مادر آفرید. روزت مبارک
رویا
3 اردیبهشت 93 13:45
اتفاقی وبتو دیدم روزت با تاخیر مبارک مامانی