آرتین منآرتین من، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

آرتین... مرد کوچک خانه ما...

روزمادر

1393/1/31 12:35
نویسنده : مامان آرتین
187 بازدید
اشتراک گذاری

سرم فقط برای بوسیدن دست های تو خم می شود مادر 

 

 

امسال دومين ساليه كه من مادرم.مادر بودن حس قشنگ و عجيبيه.آدم تا تجربه نكنه درك نمي كنه.اينكه يه موجود كوچولو با توانايي هاي حداقل كه فقط با چشمهاي كوچولوش نگاهت ميكنه و با دستهاي نازش انگشت هات رو فشار ميده، نه ميتونه بشينه ، نه مي تونه راه بره ، نه دندون داره غذا بخوره ، نه مي تونه حرف بزنه ،به تو سپرده ميشه و تو براش مادري مي كني و هر روز شاهد بزرگ شدنش ، قد كشيدنش ، نشستنش ،دندون در آوردنش ، بدو بدو كردنش هستي و با هر كارجديدش كلي ذوق مي كني و قربون صدقه اش ميري . .بهترين لحظه وقتيه كه براي اولين بار بهت ميگه مادر و ...انگار تمام دنيا رو بهت ميدن..... و امسال دو ساله كه من مادرم. مادر  يه پسر ناز و دوست داشتني .

امروز عصر من جلسه داشتم.آرتين رو هم آماده كردم و با هم رفتيم مدرسه جلسه تعامل برگزار شد و همكارام داشتن آرتين رو ميخوردن.آرتين هم كمي !! شلوغي كرد. توي حياط مدرسه كلي پياده روي كرديم و با ديدن كلاغ هايي كه كف حياط مي نشستند كلي ذوق مي كرد و دنبالشون مي دويد. بعد دو تايي رفتيم خونه آنا ( بابا كلاس داشت ). و كادوي روز مادرش رو داديم.بعد براي تبريك رفتيم خونه ماماني و شام مونديم اونجا

پسندها (1)

نظرات (2)

من و آوا
7 اردیبهشت 93 5:56
روزتم مباركككككك
لـــي لـــي
7 اردیبهشت 93 6:02
عزيزم تولدتم مباركككك